Siuntimo ir grąžinimo politika

Pristatymas:
Prekes pristatome paštomatu ir Lietuvos paštu.
Prekių siuntimo Lietuvoje išlaidos automatiškai įrašomos į sąskaitą. Galite pasirinkti nemokamą pristatymą Kėdainių mieste ar Klaipėdoje. (pristatymas Klaipėdoje gali užtrukti).

Pristatymas Lietuvoje:
Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja nuo 11,6 € su OMNIVA arba įprastai, siunčiant Lietuvos paštu. Pasirinkus prekių pristatymą į Kuršių Neriją, Jūsų nurodytu el. pašto adresu pateiksime papildomą sąskaitą už siuntimo išlaidas. Jei per 30 dienų neapmokėsite šios sąskaitos, Jūsų užsakymas bus atšauktas ir grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus.

Pristatymas Europos šalyse kainuoja nuo 5 € (priklausomai nuo užsakymo dydžio ir sumos). Pasirinkus prekių pristatymą į kitas šalis, pristatymo kaina nėra įtraukiama į užsakymo sumą. Kad galėtume pasiūlyti optimalų variantą, įvertinsime siuntinio matmenis bei svorį ir Jūsų nurodytu el. pašto adresu pateiksime papildomą sąskaitą už siuntimo išlaidas. Jei per 30 dienų neapmokėsite šios sąskaitos, Jūsų užsakymas bus atšauktas ir grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus.

Pristatymo terminas: jei prekė yra pagaminta, užsakymą išsiųsime per kelias darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Jei reikia gaminti, užsakymas bus įvykdytas per 5-8 darbo dienas
Pristatymo terminas priklauso nuo regiono.


Visus užsakymus saugome 30 kalendorinių dienų.

Jei reikia pasaugoti ilgiau būtinai rašykite
lorrimene@gmail.com arba skambinkite +37067400724, priešingu atveju, su Jumis susisieksime patys.

Grąžinimas:
Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 30 kalendorinių dienų. Tokiu atveju, prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, tokia kokią gavote. Siunčiant ją mums – nurodykite užsakymo numerį ir parašykite, kodėl prekę norite grąžinti, kad žinotume, kur reikia patobulėti. Grąžinamos prekės/prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Prekės atsisakyti galite net ir tada, jei užsakymas dar net nėra suruoštas. Tokiu atveju rašykite lorrimene@gmail.com arba skambinkite +37067400724,

Mes užsakymą atšauksime ir grąžinsime pinigus, jei jau spėjote apmokėti.

Jeigu gavote nekokybišką ar pristatymo metu pažeistą prekę, kreipkitės į Lori mene ir mes padėsime surasti Jums tinkamiausią sprendimą. Jūs nuspręsite ar prekę reiktų pataisyti, pakeisti prekę tokia pačia kokybiška preke, pakeisti kita preke ar grąžinti pinigėlius.

Grąžinimas per paštomatus:
Loreta Pabrinkienė. Tel: +3706740072
DPD paštomatas J. Basanavičiaus g. 53 , Kėdainiai.

DPD paštomatas J. Basanavičiaus g. 93, Kėdainiai.

OMNIVA paštomatas J. Basanavičiaus g. 49;

OMNIVA paštomatas J. Basanavičiaus g. 93.

LP Express paštomatas J. Basanavičiaus g. 53,

LP Express paštomatas Gegučių g. 13.

Pinigų grąžinimas:

Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 14 dienų, nuo to momento, kai informuosite mus apie grąžinamą prekę.


Gavę Jums netikusią prekę/prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į sąskaitą, iš kurios apmokėjote .

Jeigu kyla neaiškumų dėl įsigytos prekės grąžinimo, daugiau informacijos galite rasti adresu http://www.vartotojucentras.lt/straipsnis_ist.php?ist=25.


Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +37052626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Garantija:
Mes taip pat įsipareigojame be papildomo mokesčio Jums atlyginti sumokėtą sumą ar pakeisti, pataisyti prekes per 2 mėnesius nuo prekės įsigijimo, jei jos neatitinka kokybės reikalavimų t. y. prekės defektas atsirado ne dėl pirkėjo kaltės, ar ne dėl netinkamos priežiūros.

Jei turite daugiau klausimų bei pageidavimų, būtinai rašykite lorrimene@gmail.com arba skambinkite +37067400724.

Su linkėjimais
Lori mene